haiku, haiga, photos & occasional stuff
Krasno! Več okopanih v tem čudovitem večeru - do zadnjega žarka in zlato obrobljenih oblakov.Maj je, maj! Maham ti v pozdrav!
Jaz reči "Krasno!" tudi.
The Iris will always an forever rate as one of my favorite flowers.
Lovely!!! Wow. I really like this one, Polona.
beautiful! I lov iris. :)
yes beautifuljohn
wonderful light in this photo!
beautiful....sonček res naredi svoje :)
Gorgeous Polona! Love their shape and colors.I'm waiting for mine to open - should be in a couple days.
alenka: hvala.res je bil lep večer... majski :)objem v nedeljo!masago: wow! najlepša hvala :-)quilly: it is beautiful, i agree...don: many thanksandrew: thank you. me too :)john: and thank you.juliet: many thankspatricija: res je... le ujeti ga je treba pravi čas ;)janice: many thanks. i like them, too.
O, kolk je lep... kliče po več...
oh, fotka kot najlepsa pesem...Pozdrav od doma.n
wow, beautiful shot.the iris will be pleased. :)
lucija: res je... ulkraden s sosedovega korita :)lepo bodi!neikka: tole je naredila svetloba... hvala, objem!dsnake: thank you but i'm afraid it has already withered...
Post a Comment
14 comments:
Krasno!
Več okopanih v tem čudovitem večeru - do zadnjega žarka in zlato obrobljenih oblakov.
Maj je, maj!
Maham ti v pozdrav!
Jaz reči "Krasno!" tudi.
The Iris will always an forever rate as one of my favorite flowers.
Lovely!!! Wow. I really like this one, Polona.
beautiful! I lov iris. :)
yes beautiful
john
wonderful light in this photo!
beautiful....sonček res naredi svoje :)
Gorgeous Polona! Love their shape and colors.
I'm waiting for mine to open - should be in a couple days.
alenka: hvala.
res je bil lep večer... majski :)
objem v nedeljo!
masago: wow! najlepša hvala :-)
quilly: it is beautiful, i agree...
don: many thanks
andrew: thank you. me too :)
john: and thank you.
juliet: many thanks
patricija: res je... le ujeti ga je treba pravi čas ;)
janice: many thanks. i like them, too.
O, kolk je lep... kliče po več...
oh, fotka kot najlepsa pesem...
Pozdrav od doma.
n
wow, beautiful shot.
the iris will be pleased. :)
lucija: res je... ulkraden s sosedovega korita :)
lepo bodi!
neikka: tole je naredila svetloba... hvala, objem!
dsnake: thank you but i'm afraid it has already withered...
Post a Comment